15 Aralık 2015 Salı

Victoria's Secret Fashion Show 2015 - ICE ANGELS

    Geldik bu yılki şovun beşinci temasına. Ice Angels. Temalar açıklanınca VS hayranlarında bi şok yarattı. Çünkü bu karlar, kışlar, buzlar, podyuma kar yağdırmalar daha önce iki defa yapılmıştı zaten. 2006'da Winter Wonderland of Glacial Goddeses'de ve 2013'te Snow Angels'da aynı konsept yapılmıştı. Peki geçmişteki benzerlerinin üzerine çıkıldı mı? Malesef hayır. Sahnede yine Ellie Goulding var. Love Me Like You Do diyor.. Haydi şu buz meleklerine yakından göz atalım.

    Candice Swanepoel'in ikinci ve son görünümü. İlki için Boho Psychedelic yazıma bakabilirsiniz. Her gidi koca Candice hey! Kim derdi ki günün birinde bu podyumda sadece iki kostüm giyeceksin.fhjh. :) Eh tabi 10 yeni melek eklenince kadroya, üzerine podyum için bir sürü modelle anlaşınca VS, bizim kadrolu meleklerin payına da en fazla iki kostüm düştü. Candice bu sene geri planda kaldı ilk defa. VS onu 2010'dan beri öylesine ön plana çıkardı ki. Adriana Lima'nın varisi falan gibi göstermeye çalıştı. Alessandra'nın yerini ona verdiler resmen. 2008'den bu yana, hep 3 kere yürüdü ve mutlaka bi açılış yaptı. E tabi bu sene de, kaçar mı, Ice Angels bölümünün açtı. Ten rengi tulumunu ve araba farı gibi duran bembeyaz destekli sütyeni hiç beğenmedim. Kalçalarını kocaman göstermemiş mi? Bi de o kaba saba ayakkabılar da böyle bi kesmiş onu, daha bi kalın durmuş. Kanatlar güzel ama.

    Lais Ribeiro'ya beyazlar yakışmış. İlk yürüyüşünde saçları yağlı gibi duruyodu, beğenmemiştim. Merak ederseniz Exotic Butterflies yazıma bakabilirsiniz. Outfiti bana göre Ice Angels'ın en kötülerinden. Bi kere o jartiyer çok kaba saba. O başlığa bi anlam veremedim. Özellikle arkadan bakınca koca kafalı bi şey yürüyo. Lais'in yüzünü beğenmiyorum zaten. Bu da Brezilya'nın çingenelerinden heralde. fdfdd. Bu yıl ayakkabılar tam bir fiyasko! Özellikle de bu bölümde. Hasta bezini alıp bacaklarına sarmışlar kızın. :(

    Sharam Diniz 2012'de Pink'te bir sefer yürümüştü. 3 yıl sonra yeniden kadroda. Bir kere yürüdü. Daha önce bahsetmiştim. VS'nin yeni tasarımcısı Serkan Cura adında bir Türk. Her ne kadar Paris'te yaşasa da içindeki alaturkalık kabarmış heralde bu korseyi yaparken. Sanki böyle rüküş bi assolistin elbisesinin üst kısmı gibi duruyor. Bir de bu korseyi daha önce kendi defilesinde sergilemiş zaten. (Sol alt köşede) Hatta başka bi zaman Karlie Kloss'un üzerinde de var. Anlamıyorum, bu defileye özgü olması gerekmez miydi bütün tasarımların?....

    Tatlılar tatlısı Kate Grigorieva'da sıra. İlk görünümü için Boho Psychedelic yazıma tıklayıverin pleaseeee.. Kayakçı kostümü yakışmış. Gözlükler falan güzel duruyo. Aslında bu görüntü güzel ama defalarca tekrarlanmış. Yazıda ilerledikçe göreceksiniz. Bıktım bu seneki şovda yapılan tekrarlardan, taklitlerden, özgünlükten uzak fikirlerden.

    En favori yeni meleğim Elsa Hosk ikinci defa karşımızda. Birincisi için Boho Psychedelic yazıma tıklayabilirsiniz. İşte özgün, yaratıcı, eğlenceli, sempatik bir outfit. Kar tanelerinden kanatlara bayıldım. Bir de şahane bir melek tarafından giyilince daha da yükseliyor.  Sanırım bana göre şovun en iyi görünümü. Ah bi de şu hasta bezleri olmasa. Diz kısımları potluk yapıyor üstelik. En iyi vücut Elsa'da bence. Yeni kızların geneli çok zayıf. Elsa geniş kalçaları, dolgun poposu ve incecik beliyle öne çıkıyor. Bir tek göğüsleri İskandinav genlerine yenik düşerek küçük kalmış. :) Candice ile benzetiyorum vücutlarını ama Candice'in üst kısmı iyice zayıfladı.

    Barbara Fialho 2012'den beri VS'nin prova mankeni. Büyük yeşil gözleri, çıkık elmacık kemikleri ve kumral saçlarıyla VS'deki en güzel Brezilyalılardan. Ne giyse yakışıyor, podyumdaki duruşunu ve bakışlarını çok beğeniyorum ama sanırım performanslarına biraz daha kişilik katması gerekli. Hep aynı görünüyor çünkü. Outfitine gelirsek. Ponponlarını anlamsız bulanlarınız olacaktır. Ama ben nedense sevdim. Üzerine ten rengi çorap geçirmiş gibi. Yine de en azından bu bölümde bu görünümün bi eşi yok. Zerafetini beğendim. İlk görünümü için Exotic Butterflies'a tık tık ;)

    Ayyy işte bi alaturka daha. Bu ne şimdi? Izabel'in fullllll taşlardan oluşan büstiyeri kırocan gelinlik büstlerine benzemiyor mu? Gerçi çok beğenenler de oldu bu outfiti. Zevk meselesi. Küçük tüylerden oluşan kanatlar da bana Karolina Kurkova'nın taa 2002'de taktığı sarı kanatlarını hatırlattı. Izabel Goulart'ın çakma kanatlı ilk outfitine bakmak için Portrait of an Angel yazıma tıklayabilirsiniz.

    2011'den beri bu podyumda yürüyen Suiciğimin ilk kanatları. Yine çakma. Yahu bu kanatlar senelerdir VS'nin tv reklamlarında falan kullanılıyo zaten. Kızın ilk kanatları bari orijinal bi şey olsaydı. Ennn güzelini hakediyor. Zira gerçek bir melek kendileri. Outfiti de Kate'in giydiğinin başka bir versiyonu. Bu bölümdeki diğer outfitlerden farkı ise kırık beyaz oluşu. Bu podyumun her zaman en tatlı pozlarını Sui He verir. Hatta bu yılki ilk outfitini merak ettiyseniz Portrait of an Angel yazıma tık tıklayabilirsiniz. ;)

    Aynı pofidik eldivenleri ve kulaklığı bu defa Lily Donaldson'un üzerinde görüyoruz. Tamam güzel, şirin ama bi yere kadar. Yine heybetli kanatlar takmış Lily. Hep söylüyorum melek olmamasına rağmen bu kız 2012'den beri en güzel kanatlı outfitleri kapıyor. Yakışıyor da namuzsuza :p Bu yılki ilk görünümü için Portrait of an Angel yazıma bakabilirsiniz. ;)  Lily'nin ilk yıllarında daha kıvrımlıydı hatları. Bu sene çok zayıf görünüyor. Kalçası o kadar küçülmüş ki üçgen vücutlu olmuş.

    İşte bir tekrar daha! Çok mu gerek vardı şimdi bu görüntüye? Yine beyaz tüylü küçük kanatlar. Aman ne yaratıcı! Stella Maxwell'in görünümü bütün olarak zaten Kate'in lookuna çok benziyor. Sizce hangisi daha iyi görünüyor? Stella'yı podyumda izlerken nasıl sıkılıyorum. Melek kadrosuna alınma sebebini hala çözemedim. İlk görüntüsünü merak ettiyseniz Exotic Butterflies yazıma bakın lütfen.

    Bu kadar saçmalığın üzerine Jac Jagaciak'ın güzelliğiyle rahat bi nefes alalım. Bence bu sene şovda en güzel görünen melek Jac'ti. Exotic Butterflies temasında da rengarenk zarif bi kelebek olmuştu. İç çamaşırı takımına, üzerine giydiği zarif uçuşan tüylerine, boynundaki tasmalarına bayıldım. Jac'in giydiği iki lookta da kanat kullanılmamıştı. 2013 ve 2014'teki outfitleri de yine kanatsızdı. Resmi melek kadrosunda olup da kanatlanmayan tek melek. Ama muhteşem görünmenin yolunun sadece kanatlardan geçmediğini bu Polonyalı kızda görebiliyoruz.

    Ice Angels'ın kapanışını yeni jenerasyon meleklerden Romee Strijd yapıyor. En beğendiklerimden biri olduğunu Boho Psychedelic yazımda anlatmıştım. Romee'nin ilk outfitini görmek için tıklayabilirsiniz. Pofuduk başlık çok yakışmış hanım kızımıza :p Destekli sütyen sayesinde memeleri ağzına girmek üzere. Vücut aksesuarı da fena değil. Ama o da ne? Ta taaa... O kanatları çok yakından tanıyoruz, dimi bebekler? 2013'te Adriana'da görmedik mi? (Sağ üstte) Hayret bi şey ya? VS hiç böyle şeyler yapmazdı. Serkan'ın biraz daha çalışması lazım. İki görünümde de güzel duruyor bu kanatlar ama Adriana'nin sade görüntüsünden kaynaklı daha bi ortaya çıkmış.  Bi de podyumdan dolayı daha net görünüyor. Üzülme kız Romee. İnsan pişti olacaksa da Adriana Lima ile olsun.shdgsh.

    Victoria's Secret'ın ikonik simli podyumu 2 yıldır yerini led ışıklı podyuma bıraktı. Ben de bütün VS hayranları gibi podyumun bu yeni halinden nefffffretttt ediyorum. Bi kere fotoğraflar net çıkmıyor. Kızlar ve kostümleri parlak ışıkların arasında kayboluyor.

    Gelelim favori looklarıma:  1) Elsa
                                            2) Jac
                                            3) Barbara
                                            4) Romee
    Siz en çok kimi beğendiniz?

    Kar-kış teması daha önce nasıl işlenmiş bi hatırlatayım mı size?

2006 - Winter Wonderland of Glacial Goddeses

2013 - Snow Angels

2015 - Ice Angels
    Ben en çok 2013'teki Snow Angels'ı beğendim sanırım. Merak ediyorum, sizce bu tema en iyi hangi senede işlenmiş?.
    Hatta 3 seneden derleme yapıp kendime bir segment oluşturdum. Adı da bari Snow Queens olsun. Allahım, ne kadar da yaratıcıyım! dhfjdm. :)  İşte benim segmentim:

    Şimdi sizin yorumlarınızda sıra... ;)





6 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...