24 Kasım 2015 Salı

Victoria's Secret Fashion Show 2015 - PORTRAIT OF AN ANGEL

    Bu yılki Victoria's Secret Fashion Show'un üçüncü teması ''Portrait of an Angel''. Bu tema, geçmiş çağlardaki yağlıboya kadın portrelerinden ilham alarak hazırlanmış görünümlerden oluşuyor. Eski VS şovları en çok andıran bu temaydı.  Podyumda meleklere The Weeknd şarkısıyla eşlik etti. Kızların yanında adam oraya fotoshopla koyulmuş bi evsiz gibi duruyo :p
    Haydi şu melek portrelerini inceleyelim.

    15 meleğin 14'ü ilk iki temada podyuma çıktı. Büyük yıldız sona kaldı. 3. temanın açılışını Alessandra Ambrosio yaptı. İşte açılış gibi açılış. Geçen yıl iki adet milyon dolarlık sütyen hazırlanmıştı. Birini Ale, birini Adri giymişti. Bu yüzden birlikte açılış yapmışlardı. Adriana olmasa Allah bilir arada bi yerde çıkarıverirlerdi Alessandra'yı. Kadın 2011'den beri açılış yüzü görmedi. Benim gelmiş geçmiş en favori meleğim. Outfiti malesef vasat. Ama alıştık artık bu sene hangi outfit muhteşem ki? Alessandra en kötü outfitleri bile öyle bir taşıyor, podyumda öyle bir yürüyor ki gözümüze muhteşem görünüyor.

    Lily Donaldson VS podyumunda 2010'dan beri yürüyor. Çok iyi bir yüksek moda kariyeri var.  Her yıl VS ona kıyak geçiyor gibi geliyo. Çünkü en güzel kostümleri onun üzerinde görüyoruz.  Millet senelerce yürüyüp doğru dürüst kanat göremezken Lily'nin bu yıl da taşıdığı iki outfiti de kanatlı. O kanatlara yakışır melek gibi bir yüzü var Allah için. Ama gülünce o büyü bozuluyomuş gibi geliyo. Gülmek yakışmıyo mu lan yoksa bu kıza? djhfdjf.

    Kendall'ın ikinci yürüyüşü.. İlk oufiti için Boho Psychedelic yazısına bakabilirsiniz. İlki çok güzeldi. Neyseki bu seferki son derece sade ve silik :) Bi de kolları falan bol. Bu yıl saçlarda doğallığı yakalayacağız diye saçmalamışlar. Fönü bozulmuş, sönmüş gibi duruyo saçlar. Aman ne üzüldüm, Kendall kötü görünüyo. Tüh tüh..:)))) İlk seneden kanat verselerdi iyice delirirdim ama neyseki bunu bari yapmamış VS :))) Kendall yürüyen popo ablalarının şova gelmesini istememiş. Sadece anne ve babasına izin vermiş. Geçen sene cinsiyet değiştirip kadın olan babasıyla annesi kadın kadına gelmişler kızlarını izlemeye.jdcjddj.

    Yarışmaya Hollanda'dan katılan :p  Sanne Vloet ilk defa VS podyumuna çıktı. Kendall kadar şanslı(!) olmadığından bir defa yürüdü. Tek yürüme için harika bir look düşmüş payına. Saçı, makyajı, kıyafeti o kadar yakışmış ki, 18.yy dan kalma bir tablodaki kadın portresini andırıyor. Umarım kendisini seneye de bu podyumda görürüz.

    Simsiyah saçları, porselen gibi bembeyaz teni, gamzeleri, şekerlikten ölen jest ve mimikleriyle Sui He en sevdiğim Asyalı model. VS podyumunda 5. yılı. Her sene ikişer outfit taşıdı. Ama bi kanat yüzü göremedi. 2014 kanatların en çok kullanıldığı seneydi. Kanat takıcaz diye basit basit tüyleri geçirmişlerdi kızların sırtına. İşte bu kanat rezilliği içinde Sui'nin yine silik ve kanatsız lookları VS hayranlarının tepkisini çekti. Bu yıla bakıyorum yine yok. Aslında görünümü çok güzel. Sırtındaki fiyonga bayıldım. İki-üç katı daha büyük olsaydı şahane bir kanat olurmuş. Her şeye rağmen Sui bu podyuma çok mu çok yakışıyor.

    Gracie Carvalho 2010'da bir sefer yürümüştü. Enteresan bir şekilde 5 yıl sonra tekrar VS kadrosunda. Zaten böyle esmer Brezilyalılara VS'de her zaman yer vardır. Bir defa yürüdü. Bu podyuma yakışır bi enerjisi var. Pek güzel değil ama sempatik yani.

    VS Brezilyalı doğal güzellik peşinde koşarken abartmış bence. Yani fazla doğal ve sıradan bi tip Bruna Lirio. Brezilya'nın çingenelerinden midir nedir. vfgvf. Burnuna ufak bi dokunuş lazım. Ona da ilk defa çıktığı bu podyumda bir outfit ayrılmış sadece.

    Ayol bu Portrait of an Angel da yeni kızlarla dolmuş. Bu seferki Rus. Vita Sidorkina nasıl güzel bir kız. Sanırım yenilerdeki favorim. Ed Razek bile onun şovdan bir resmini instagram da paylaştı. O da yine bir kez yürüdü. Ama seneye de görme ihtimalimiz çok yüksek görünüyor. Of yalnız o fırtlayan bacak kaslarını anlayamadım. Üst kısmı çok zayıf,  bacaklar Roberto Carlos. Yüzüne yes, vücuda no.

    Yine Brezilya, yine yeni keşif, yine tek yürüyüş. Flavia Lucini de gereksiz yere kadroya alınmış bence. Zayıflıktan çökmüş avurtları onu olduğundan yaşlı gösteriyor. Outfiti ise temaya oldukça uyuyor. Kraliçe portresi gibi duruyor.

    Jaquelyn Jablonski'ye 4 yıldır olduğu gibi bu yıl da bir outfit ayrılmış.  Ama bu sefer Pink dışında. İlk kez kanatlanmış. Outfit bu temada olmasaymış da olurmuş. Tüylerin içine gömülen Jaq, tombul bir Banvit pilicini andırıyor.

    Cindy Bruna VS'nin üç prova mankeninden biri. Bu temanın en şık outfitini görüyoruz üstünde. Şık bir iç çamaşırı takımının üzerinde pudra rengi, zarif, tüylü bir şey :) Cindy'nin de vücudu oldukça orantılı, gayet iyi taşımış ama Candice gibi olağanüstü bir vücut uçururdu bu looku.

    Izabel Goulart 2005'ten beri bütün şovlara çıktı. Hatta 2006-2007'deki efsane melekler takımındaydı. En güzel saçlar açık ara ona ait. O da bunu bildiğinden saçlarını ön plana çıkarmayı biliyor. Ama insaf yani her sene de aynı poz kullanılmaz ki! (Hem de bu konuda oldukça yaratıcı ve profesyonel olmasına rağmen) 2013'te Parisian Nights, 2014'te Exotic Travel ve 2015'te Portrait of an Angel'da aynı pozu verdi. Bu look olmasa da olurmuş. Ne öldürür, ne güldürür. Kanatları görünce zaten şok oldum. 2011'de I Put a Spell on You temasında Candice aynısını takmıştı. Yuh, bu kadar da olmaz! VS'nin 20.yılı şerefine eski looklara atıfta bulunmuşlar falan diyolar ama ben birkaç ikonik olmayan kanat dışında bir şey göremedim. Buradan Ed Razek'e sesleniyorum(!) :)) Acilen tasarım ekibini yenileee! :)))

    Constance Jablonski'nin lookunu beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Desenleri oldukça kaba buldum. Olacakken olmamış gibi sanki. Zaten bu temada tam 14 look var. VS aynı temada 10-11 looku geçince genelde sıçıyor.

    Melek portreleri bir melekle açıldı ve bir melekle kapanıyor. Jasmine Tookes'un ikinci ve son looku. İlkini Boho Psychedelic yazısında görebilirsiniz. Bu outfitin çizimi harika görünüyor ama hayata geçmiş halini hiç beğenmedim. Kolları ve gövdesi oldukça bol, üste oturmuyor.

    Bir de dikkat ettiniz mi, bütün modeller bazı resimlerde mücevherli; bazılarında değiller. Bildiğim kadarıyla biri özel davetlilere sunmak, biri televizyonda yayınlanmak üzere art arda iki şov yapılıyor. Birinde mücevher kullanıp diğerinde kullanmamışlar diye tahmin ediyorum. Enteresan. Umarım televizyonda aksesuarlı versiyonlar çıkar. Yoksa elmaslar, pırlantalar olmadan bu outfitler bir işe yaramaz.

    Ben favorilerimi modellere göre değil outfitlere göre yapıyorum. 
    Buna göre favori dörtlüm şöyle:  1) Cindy
                                                    2) Sanne
                                                    3) Sui He
                                                    4) Vita

4 yorum:

  1. iade ziyaretine geldim takibe alıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bende iadei ziyarete geldim hihhihi :)
    Gerçekten çok detaylı bir yazı olmuş tebrik ederim. Yeni VS mankenleri hakkında bu kadar şey bilmiyordum.

    YanıtlaSil
  3. yazın güzel olmuş bende çok beğendim :) ayrıntılı bılgıler için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. You always provide quality based posts, enjoy reading your work. replica watches india

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...