7 Aralık 2015 Pazartesi

10 Maddede 2016 İlkbahar-Yaz Sokak Modası

    VS yazılarına biraz mola verip biraz başka şeylerden bahsedelim, diyorum. Yani bizim melek görünümlü şeytanlardan konuş konuş nereye kadar di mi? Ne sizi ne kendimi daha fazla bunalıma sokmak istemiyorum :p
    Biliyosunuz, Eylül ayı moda ayıydı. New York, Londra, Milano ve Paris moda haftaları gerçekleşti. - Hala moda haftalarıyla ilgili fikirlerimi okumadıysanız geçmiş yazılarımı tıklayabilirsiniz ;) - Moda evleri 2016 ilkbahar-yaz dönemi için hazırladıkları koleksiyonları sundular. Peki moda ruhunun sardığı şehirlerde yaşayan kadınlar sokaklarda neler giydi? İşte bizi ilgilendiren kısım bu. Çünkü stil söz konusu olduğunda sokaklar her zaman en büyük ilham kaynağıdır.
    New York, Londra, Milano ve Paris'teki sokak görünümlerini inceledim ve derlemeler yaptım. (Hadi yine iyisiniz :p ) 2016 baharında sokaklarda neler moda olacak 10 maddede sıraladım.

1-) Genetiğiyle Oynanmış Parçalar
    ''Ben tasarımım!'' diye bağıran bir gömlek ya da ceket giymeyi kim istemez ki? Tabi ki modadan korkanlar. Özellikle tek kolu olmayan gömleklerden bir şekilde edinirseniz sizden coolu yok demektir! İşin püf noktası ise bu iddialı parçaları çok sade bir kot pantolonla kombinlemek.

2-) Erkek Arkadaş Gömlekleri
    Üzerinize en az iki beden büyük erkek gömleklerini salaş bir şekilde giymek pek bir moda. Bu görüntü size umursamaz ve seksi bir hava verecek benden söylemesi ;) Özellikle bir sürü düğme açıp gömleğin yakasını geriye doğru itip kullanırsanız bu stil sahibi kaltaklardan aşağı kalmazsınız :p

3-) Yerçekimine Yenilmiş Omuzlar
    Ne yapın ne edin, o omuzları açık bırakın! Bırakın elbiselerinizin, bluzlarınızın askıları yerçekimine yenik düşsün. Moda kanunlarına kim karşı durabilmiş ki, omuzlarınız dursun?

4-) Gömlek-Yelek Çifti
    Beyaz, krem tonlarında bir gömleğin üzerine küçük siyah yelek giymek önümüzdeki baharın en trend olaylarından biri. Altına ispanyol paça pantolon fena yakışıyor. Ama siz siz olun boynunuzdan ince, uzun bir fular sallandırmayı unutmayın!

5-) Kesik Dizler
    Yırtık kot pantolonlar zaten ne zamandır moda. Herkesin ayağında. Sizin farkınız pantolonunuzun renginin ''füme'' olması ve iki dizine attığınız kesikler! Bu kot ayağınızdayken cool olmamanız mümkün değil.

6-) Siyah İspanyol Paça Pantolon
    İspanyol paçalı pantolonlar da ne zamandır trend. Ama şimdi renkleri koyultma zamanı. Füme veya siyah renkte bir İspanyol paça pantolon edinin. Hatta ince ve uzun bacaklarınız varsa kısa paçalı olanlarından tercih ederseniz level atlarsınız. :p

7-) Kısa-Geniş Paçalar
    Hayatımıza geçtiğimiz yaz giren ve etkileri sürecek bu kısa ve geniş paçalı pantolonlar tam bir moda tuzağı. Bayağı bi ince ve uzun değilseniz giymeyin. Hatta öyleyseniz de giymeyin. İllaki ben modaya uyucam diye inat ederseniz de bari ince bantlı stilettolarla falan giyin, ok mi bebişlerim?

8-) Pul-Payet İmparatorluğu
    Pul-payet İmparatorluğu öylesine sağlam ki yıkılacak gibi değil. Assoliste dönmekten deli gibi korkuyor ama içinizdeki kokoşa engel olamıyorsanız bana kulak verin bence ;) Pulla kaplı boğazlı bodyler, şu aralar pulların en trend hali. Gündüz de giyip parıl parıl parlamanızda bir sakınca yok bence. Ama geri kalan her şeyi sade tutmazsanız anında moda kurbanı olursunuz. Altına güzel bir kot pantolon yeter de artar bile. Makyajınız da trendi hatunlar Miroslava ve Chiara gibi çok sade olsun.

 9-) Metalik Aşkı
    Milenyum muhabbetinden beri metalikler hiç bu kadar popüler olmamıştı. Pileli midi eteklerden, çan mini eteklere hepsi acaip trend! Ama ayakkabınız da mutlaka metalik-gümüş olmalı. Özellikle gümüş rengi ince bantlı stilettolar çok güzel oluyor. Alt taraf komple gümüş, üst taraf ise son derece sade olacak. Penye bir tişört, hatta spor bir sweatshirt.

10-) Renkli Çizgiler
    Çizgiler hemen hemen her sezon kullanılıyor. Önümüzdeki yaz oldukça renklenecekler. Ama en çok enine ya da boyuna çizgiler değil, zigzaglı olanlar öne çıkıyor. Tenişçi formasını andıran elbiseler yaza damgasını vuracak..

    Şimdi sizin yorumlarınızı merak ediyorum...  ;) Size yakın gelen, beğendiğiniz trendler hangileri?..

8 yorum:

  1. tek kollu gömleklere bayıldım :) harika bir post olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Süper bir bilgilendirme olmuş.Gömlekler hariç hepsine varım.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Genetiği ile cidden oynanmış parçalar var yahu :))) Güzel post olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. bende tek kollu gömleklere bayılırım :)

    buarada bloğunu yeni keşfettim.Hemen takibe aldım bende beklerim. Sevgiler:)

    http://yenihayatiminilkgunu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Moda blog'u... Tamamdır... :) Yeni keşfettim, ben de beklerim... :))

    YanıtlaSil
  6. :) Ben bu genetiği oynanmış ürünleri pek beğenmedim aslında ama diğerleri güzelmiş, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Gömleklere bayıldım gerçekten..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...